d’ entre 2 i 6 anys. Dissenyada amb la identitat visual de la mascota blaugrana, integrant la seva imatge i estil, inclou dues samarretes, dues dessuadores, una gorra i dos dissenys diferents de mitjons.
UN ELEMENT DINAMITZADOR
La mascota del Barça forma part del dia a dia blaugrana, consolidant el seu paper dins l’ ecosistema del Club. Les seves aparicions amb els primers equips de futbol masculí i femení són constants, ja sigui en els entrenaments, en l’ arribada dels jugadors i les jugadores, o bé en moments compartits en els dies de partit, així com en accions més concretes per a la generació de contingut. Les seccions professionals també compten amb la seva presència, de manera que les seves visites al Palau Blaugrana són també un dels principals elements dinamitzadors en dies de partit.
Cal destacar també la seva participació en alguns dels esdeveniments del Club fora dels terrenys de joc, associant el seu paper amb el vessant institucional del FC Barcelona. En el Mobile World Congress 2025, per exemple, en el marc de l’ Sports Tomorrow Congress, CAT va associar la seva imatge amb la innovació i la tecnologia. Així mateix, també ha participat en alguns dels actes organitzats per la Fundació Barça.
XARXES SOCIALS
CAT és una de les mascotes més presents a la xarxa. Genera contingut diàriament, tant des del punt de vista institucional com esportiu, en totes les seccions professionals. Pel que fa a Instagram, en el seu primer mig any de vida acumula més d’ un milió de seguidors i seguidores, i ha experimentat un creixement constant des de la seva presentació, generant contingut de valor i convertint-se en una de les mascotes més seguides. Al seu perfil de TikTok, també amb més d’ un milió de seguidors i seguidores, els reels de CAT tenen un gran impacte.
Entre els continguts més destacats, els vídeos amb balls han aconseguit les millors xifres, fet que ha portat la mascota del Barça a realitzar algunes coreografies a l’ Estadi Olímpic Lluís Companys o al Palau Blaugrana. Amb un to proper i divertit, els balls i la complicitat amb els seguidors i seguidores, els jugadors i jugadores, els entrenadors-amb accions com l’ aniversari de Hansi Flick-, i fins i tot amb el president Joan Laporta, CAT ha aconseguit connectar amb totes les audiències.
Un altre dels continguts estrella són les col·laboracions amb les mascotes dels altres clubs, aprofitant els partits del primer equip de futbol masculí. La Mosca Sisa, del Girona FC, el SuperPepino, del CD Leganés, o el Txurdin, de la Reial Societat, són alguns dels companys amb qui la mascota CAT ha interactuat, reforçant el vincle entre clubs i mostrant un esperit integrador, amb una personalitat afable i positiva, uns trets que defineixen també el caràcter del FC Barcelona.
NOU ACTIU COMERCIAL
L’ impacte arreu del món de la mascota del Barça ha despertat l’ interès de diferents marques, gràcies a la seva capacitat de connectar amb el públic més jove. Des del FC Barcelona s’ està valorant el potencial comercial de CAT, fins al punt que s’ està treballant per identificar possibles patrocinadors interessats a vincular-hi la seva imatge. La versatilitat del personatge, sumada a la bona acollida, la posicionen com a una figura de valor per a activacions de marca amb un alt impacte de visibilitat.
B A R Ç A N 1 2 4