+ 76 %
+ 69 %
+ 37 %
+ 38 % Respecte
EL FC BARCELONA TANCA UNA TEMPORADA D’ ÈXIT EN AFLUÈNCIA I RENDIMENT ECONÒMIC A MONTJUÏC, CONSOLIDANT UNA ESTRATÈGIA QUE COMBINA UNA GESTIÓ EFICIENT, INNOVACIÓ COMERCIAL I FIDELITZACIÓ DE L’ AFICIÓ
FC BARCELONA FOTOS: © FC BARCELONA / MARC GRAUPERA, VÍCTOR SALGADO
L a temporada 2024 / 25 ha suposat un repte d’ alt nivell per al FC Barcelona, que ha sabut afrontar les circumstàncies excepcionals derivades de les obres a l’ Spotify Camp Nou, i ha convertit l’ Estadi Olímpic Lluís Companys en una oportunitat de creixement. En aquesta segona temporada a Montjuïc, amb una estratègia clara de maximització de l’ assistència i la rendibilitat per partit, el
Club ha superat àmpliament els objectius marcats, tant en facturació com en presència d’ aficionats i aficionades al camp.
MÉS INGRESSOS I MÉS AFICIÓ
La facturació global ha estat un 57 % superior a la temporada 2023 / 24, tot i disposar d’ un 13 % menys d’ entrades a la venda respecte al curs anterior, per l’ increment de passis. Fins i tot tenint en compte que s’ han jugat 4 partits més
EL CLÀSSIC: UN PARTIT PER A LA HISTÒRIA
El FC Barcelona – Reial Madrid disputat a l’ Estadi Olímpic Lluís Companys ha marcat un abans i un després en la història econòmica del Club. La victòria esportiva en un partit decisiu per al títol de Lliga es va acompanyar d’ uns rècords de facturació i rendiment inèdits.
FACTURACIÓ TOTAL
13.846.597 €
Preu mitjà d’ entrada 554 €( sense IVA)
+ 76 %
+ 69 %
+ 37 %
Respecte al rècord anterior( Madrid 18 / 19)
Respecte al millor partit amb abonats( vs Madrid, 22 / 23)
Respecte al millor partit sense abonats( Supercopa 2017)
VIP: FACTURACIÓ RÈCORD
4.253.299 €
+ 38 % Respecte
al millor precedent
Entrades VIP PREMIUM amb preus mitjans de 3.370 €
PRODUCTE VIP EXPERIENCE amb increment del 196 % vs. entrada regular
Experiències exclusives( Star Pass, Warm-up...) amb + 130.000 € d’ ingressos extres
VENDA A SOCIS I SÒCIES
Més d ' 11.000 entrades venudes durant la PREVENDA EXCLUSIVA Preu mitjà un 46 % inferior al del públic general
ASSISTÈNCIA BLAUGRANA: El 73 % de l’ aforament regular va ser per a socis, sòcies o acompanyants
El llançament esglaonat, amb 9 ajustos de preu, va optimitzar la demanda i va projectar el partit com un esdeveniment únic