3 |
|||
B A R Ç A N 1 2 2 |
COMERCIALITZACIÓ AMB ESTÀNDARDS INTERNACIONALS
Per garantir una experiència única i personalitzada als seus socis i clients , l ' Spotify Camp Nou ha seleccionat els millors partners de la indústria . Tot el procés de comercialització dels nous seients i espais exclusius de l ' Spotify Camp Nou segueix també el model americà . En aquest sentit , el Barça ha escollit Legends com a partner de venda , líder mundial en gestió d ' experiències premium . Igual que als estadis nord-americans de referència , Legends s ' encarregarà d ' oferir als socis , sòcies i clients
|
una experiència personalitzada i d ' alta qualitat , garantint una explotació comercial que s ' alinea amb els estàndards d ' excel·lència dels estadis de referència nord-americans .
A més , per optimitzar la venda d ' entrades , el Club ha establert un partnership amb Fever , la plataforma de tiquet líder a escala mundial que opera a ciutats com Nova York i Los Angeles . Fever no només gestionarà les entrades per als partits , sinó que també desenvoluparà contingut exclusiu i experiències innovadores per aprofundir la connexió dels fans amb el Club .
|
A l ' esquerra , una visió del que serà la façana de l ' Spotify Camp Nou . A la dreta , una part de l ' interior . |