bé inspirat en els estadis nord-americans . Aquesta solució permetrà als espectadors fer les comandes de menjar i beguda de forma anticipada i recollir-les de manera ràpida sense perdre ' s ni un minut del partit .
En línia amb les darreres tendències detectades als EUA i als recents mundials de futbol , el nou Estadi comptarà amb tres pantalles gegants repartides de manera simètrica , que garantiran una visibilitat òptima des de qualsevol seient . Aquests videomarcadors es complementaran amb cintes LED ( ribbons ) per crear una experiència visual única als assistents del futur Estadi . Aquesta tecnologia , inspirada en models com el MetLife Stadium , no només es limitarà al futbol , també s ' utilitzarà en concerts i esdeveniments de negocis .
MÉS ENLLÀ DEL FUTBOL
Aquesta inspiració en el model nord-americà també es farà present en la configuració del nou HUB , un punt central d ' activitat en dies sense partit amb amplis espais oberts que funcionarà com a inici de les visites al Museu Barça i altres activitats culturals . Inspirat en els grans halls dels museus nord-americans , aquest espai combinarà cultura , oci i experiències immersives en un únic lloc .
|
A més , es construirà un nou bulevard comercial ubicat entre la primera i la segona graderia . Aquest espai , obert abans , durant i després dels partits , oferirà una àmplia varietat de botigues i restaurants , perllongant així l ' experiència del dia de partit .
INNOVACIÓ ARQUITECTÒNICA I COMERCIAL
La imponent coberta de l ' Spotify Camp Nou , una obra d ' enginyeria de vanguarda de 50.000 metres quadrats , serà una realitat el curs 2025-26 . A més de protegir els espectadors de les inclemències del temps i d ’ optimitzar l ' eficiència energètica de l ' estadi , acollirà un observatori panoràmic . Suposarà un nou atractiu turístic que generarà uns ingressos estimats de 2,5 milions d ' euros anuals , consolidant-se com una atracció més enllà dels partits i del Museu Barça .
Així mateix , l ' Spotify Camp Nou es posicionarà com un referent mundial en innovació tecnològica , convertint-se en un showroom de les darreres tendències en materials i equipaments tecnològics . A través de col·laboracions estratègiques amb marques capdavanteres i innovadores , l ' estadi es transformarà en una plataforma única per a la promoció de productes i serveis d ' alta gamma , amb una estratègia inspirada en els models de sponsorship nord-americans .
|
Tribuna Main Hub Press ; Lateral Mini Press i VIP Lounge . |
B A R Ç A N 1 2 2 |