Barça 116 Juny - Agost del 2023 | Page 84

COMERCIAL

MOTOMAMI , un clàssic !

El logotip de l ’ últim àlbum de ROSALÍA , MOTOMAMI , va ocupar la samarreta dels dos Clàssics de Lliga del mes de març , el del dia 19 del masculí i el del dia 25 del femení . La iniciativa va ser fruit de l ’ aliança entre el Barça i Spotify , en aquest cas per celebrar el primer aniversari de la sortida d ’ aquest disc , tot un clàssic ja de la música contemporània . La iniciativa , que ràpidament va donar la volta al món , va anar acompanyada de la posada a la venda de dues col·leccions de samarretes exclusives , una de les quals -amb 22 unitats amb el logotip fluorescent- es va esgotar en menys de 24 hores . Aquest canvi puntual de logotip va ser una activació comercial que va obtenir un èxit rotund a tots els nivells , fins i tot les reproduccions de les cançons de ROSALÍA van augmentar molt significativament després del Clàssic a l ’ Spotify Camp Nou , que es va tancar amb victòria blaugrana ( 2-1 ). n