Barça 111 Abril - Maig del 2022 | Page 90

ner en la indústria de l ’ esport , que uneix la música i l ’ esport , Laporta també va valorar el potencial de l ’ associació de marca entre dos gegants com el Barça i Spotify en cadascun dels seus àmbits . “ Spotify ens acompanya en el camí de ser referents mundials ”. Però va remarcar que hi ha una altra raó de pes que va decantar la balança en favor de la plataforma d ’ àudio en streaming més popular del món , i és “ la sensibilitat amb la nostra manera de ser i de fer ”: “ Ha entès el que significa el Barça i per què som més que un club , com ens agrada definir-nos ”. Un compromís que Spotify ha adquirit i que demostrarà “ presentant pròximament la seva aplicació en llengua catalana , segons va anunciar el president blaugrana . “ Un gest que agraïm i pel qual estem convençuts que Spotify serà un bon company de camí ”, va afegir . Laporta va comentar la seva intervenció posant en valor el model de propietat del Club , i va recordar que , un cop més , “ una decisió cabdal del Club és en mans dels socis i sòcies del Barça ”. “ Us puc assegurar -va continuar- que el Barça és i serà sempre vostre , dels socis i sòcies del FC Barcelona , aquests model de propietat és un privilegi ”. n

JULI GUIU

Beneficis per als socis , sòcies i penyistes

El vicepresident de màrqueting del Club , Juli Guiu , va ser l ’ encarregat d ’ explicar als socis i sòcies del Barça els detalls de l ’ acord amb Spotify , una aliança pionera perquè per primera vegada unirà música i futbol “ i permetrà connectar artistes i jugadors amb els fans d ’ arreu del món ”, i que tindrà un espai icònic com l ’ Spotify Camp Nou per a la promoció del talent . L ’ estadi blaugrana “ es convertirà en la llar d ’ artistes , jugadors i fans , on el talent i la creativitat seran empoderats ”, va afirmar Guiu , que va destacar que l ’ acord aportarà al Club “ els recursos econòmics clau per afrontar els