Barça 111 Abril - Maig del 2022 | Page 89

MIRA LA INTERVENCIÓ COMPLETA

Joan Laporta es va dirigir per primera vegada de manera telemàtica a la gran majoria de socis i sòcies compromissaris que el diumenge 3 d ’ abril estaven citats per ratificar un dels acords de patrocini més transcendents de la història del Club , amb la companyia sueca Spotify . Des de l ’ Auditori 1899 convertit en un gran plató de TV per poder recollir tot el desenvolupament de manera audiovisual en streaming , Laporta va defensar l ’ acord amb Spotify per la seva transcendència estratègica i va assegurar que “ supera , quant a xifres econòmiques , qualsevol acord de patrocini que hagi tingut el Barça en tota la seva història i esdevé un dels millors de l ’ esport mundial ”, i això té més valor en un context convuls per la crisi provocada per la pandèmia i les greus conseqüències de la invasió russa a Ucraïna . “ Per una clàusula de confidencialitat , que és aplicable a la política comercial de Spotify en tots els seus acords mundials , no podem donar xifres exactes , però sí que us podem dir que és el millor acord , quant a xifres econòmiques de la samarreta i l ’ Estadi , que ha rebut mai el FC Barcelona ”, va assegurar Laporta en la intervenció que va obrir l ’ Assemblea Extraordinària . Laporta també ha avançat que “ els nostres socis i sòcies i aficionats i aficionades d ’ arreu del món en sortiran beneficiats amb un seguit d ’ avantatges que us explicarà el vicepresident Juli Guiu ”. A més de les oportunitats estratègiques que ofereix un acord pio-