Edició Especial Gira Americana 2024 | Page 58

MODA

L a temporada primavera-estiu és època dels festivals musicals i el Barça torna a apostar per una col·lecció de roba dirigida a un públic jove , que vol vestir amb els colors culers en diferents moments , més enllà dels pròpiament relacionats amb els esdeveniments esportius . Barcelona és un dels centres de l ' escena musical i l ’ associació del Club amb Spotify fa més especial encara aquesta línia de productes , que pretén arribar a una audiència actual , jove i urbana . Per tot plegat neix la segona edició de la Col·lecció Festival , disponible a les Barça Stores i a la botiga online del Club .

El futbol ja és un element indestriable de la moda urbana . Per això , amb la col·lecció Festival 2.0 , el FC Barcelona incorpora els elements propis de la passió per uns colors i es posiciona com a tendència , i ofereix així una opció més als entusiastes del futbol . Aquesta línia de roba mostra diferents opcions per als i les culers , amb dissenys unisex , pensats per ser combinats i crear un outfit que garanteixi el màxim confort . Peces i siluetes còmodes que ofereixen un look desenfadat i divertit , dissenyades amb patrons de tendència . Totes incorporen , a més , elements distintius del FC Barcelona , com ara l ' ús dels colors blau i grana en els seus elements decoratius o la introducció de l ' escut en els estampats . Sota aquesta línia casual de la marca , el Barça se centra en diversos dels seus pilars de producte , com la tendència , la comoditat i la versatilitat .
Els models que han projectat aquesta col·lecció jove i atrevida han estat alguns jugadors i jugadores dels primers equips masculí i femení . Exactament , Pau Cubarsí , Victor Roque , Héctor Fort , Marc Guiu , Fridolina Rolfö , Keira Walsh , Ingrid Engen , Caroline Graham Hansen i Esmee Brugts . Nou esportistes blaugrana de màxim nivell que s ’ han implicat oferint la seva imatge .
ALTRES COL·LECCIONS Des de fa uns anys , el Barça ha optat per ampliar la gamma de productes per a barcelonistes de tot el món i ha preparat col·leccions per a tots els públics . D ’ aquesta manera , s ’ han creat línies com ara la 1899 , que replica alguna de les samarretes més icòniques de la història del Club ; l ' Essentials , que combina la roba esportiva i la urbana per crear una línia de peces versàtils , còmodes i amb estil ; la Barça Basics , pensada com a peces funcionals i còmodes amb un disseny inspirat en l ' afició culer i els elements identitaris del Club ; la Barça Kids , dissenyada per al dia a dia de culers més joves ; i les col·laboracions amb artistes de renom com ara Rosalía , els Rolling Stones o Karol G , gràcies a la participació de Spotify .
Per altra banda , el mes d ’ octubre del 2023 va aparèixer una altra col·lecció a partir de la col · laboració de Nike amb Patta , una marca prestigiosa de roba streetwear holandesa , que va tenir un enorme èxit de vendes entre el públic blaugrana més jove .
B A R Ç A U S A T O U R 2 0 2 4
58