Barça 122 Desembre 2024 - Febrer 2025 | Page 70

COMERCIAL

HO VA VEURE TOTHOM

L ’ APARICIÓ DEL LOGO DE COLDPLAY A LA SAMARRETA DELS PRIMERS EQUIPS MASCULÍ I FEMENÍ , UNA NOVA ACTIVACIÓ DEL PATROCINI DE SPOTIFY QUE VA ARRIBAR A TOTS ELS RACONS DEL PLANETA , AQUEST COP AMB UNA FINALITAT SOLIDÀRIA

B A R Ç A N 1 2 2
MARC PARRAMON FOTOS : © FC BARCELONA / GERMÁN PARGA

D e nou , una activació fruit de l ’ aliança entre el FC Barcelona i Spotify va fer la volta al món aprofitant el Clàssic contra el Reial Madrid . La visita al Santiago Bernabéu del 26 d ’ octubre passat , a més de suposar una altra golejada històrica blaugrana ( 0-4 ) i una exhibició del Barça de Hansi Flick , serà recordada com el dia en què el primer equip masculí va lluir al pit el logotip de la banda britànica Coldplay .

L ’ equip femení també va participar en aquesta activació lluint el nom de Coldplay el 2 de novembre , en la visita de l ’ Eibar al Johan Cruyff , un partit que va acabar , igualment ,