Barça 121 Setembre - Novembre del 2024 | Page 37

E l disseny de la samarreta d ’ aquesta temporada del FC Barcelona homenatja , coincidint amb la commemoració dels 125 anys del Club , les arrels , la trajectòria i el llegat històric del Club . Utilitzant els colors blau i grana , presents en l ’ escut com a element central , s ’ ha creat un disseny distintiu , únic i simbòlic . Per honorar els orígens de l ’ Entitat , la proposta s ’ ha emmirallat en el primer equipament del Club , el de l ’ any 1899 : bicolor , amb un disseny que proporciona un contrast elegant i clàssic .

La samarreta llueix el logo de Spotify a la part frontal , juntament amb el de Nike , així com la marca Ambilight TV a la màniga de l ’ equipació del primer equip masculí , i Bimbo a la del femení . A més , també segueix incorporant el logo d ’ UNHCR / ACNUR sota el número del dorsal .
INNOVACIÓ TÈCNICA
Les equipacions masculina i femenina del FC Barcelona per a la temporada 2024 / 25 estan confeccionades amb Dri-FIT ADV , l ’ estàndard més alt de Nike per a peces tècniques . Gràcies a la investigació duta a terme al Nike Sport Research Lab ( NSRL ) i a les dades recollides amb avançada tecnologia de mapeig corporal , les equipacions d ’ aquesta temporada proporcionen mobilitat , transpirabilitat i ventilació exactament on més es necessiten .
Les innovacions tècniques introduïdes estableixen nous estàndards per aconseguir el màxim rendiment . Cada element de l ’ equipació s ’ ha millorat fent servir mètodes de disseny computacional i basats en dades 4D .
L ’ equip de disseny de Nike ha renovat la direcció del color adoptant un enfocament anomenat metaprismàtic . D ’ aquesta manera , la nova pell culer pren els colors tradicionals i els augmenta a través de la llum i el moviment per impulsar de manera única la paleta de colors , i mantenir alhora la identitat estètica del Club .
B A R Ç A N 1 2 1