Barça 116 Juny - Agost del 2023 | Page 86

El nou patrocini és fruit de l ’ acord amb l ’ empresa TP Vision i ja es va poder veure a l ’ equipació en els partits de les dues últimes jornades de Lliga
PATROCINI

AMBILIGHT TV , a la màniga del primer equip masculí

El nou patrocini és fruit de l ’ acord amb l ’ empresa TP Vision i ja es va poder veure a l ’ equipació en els partits de les dues últimes jornades de Lliga
REDACCIÓ FOTOS : © FC BARCELONA / SARA GORDON

El FC Barcelona amplia la seva família de patrocinadors amb la incorporació de TP Vision com a nou Main Partner de l ’ Entitat . TP Vision és l ’ empresa responsable del disseny , fabricació i venda dels productes Philips TV , Philips Sound i AOC Audio i passa a formar part de l ’ ecosistema de patrocinadors del Club com a nou Main Partner for TV , Display and Sound Devices . L ’ entesa suposa la incorporació de la marca Ambilight TV a la màniga de la samarreta del primer equip masculí a partir del Barça -Mallorca de la jornada 37 de la Lliga 2022 / 23 , que es va disputar a l ’ Spotify Camp Nou . L ’ acord es va signar el dijous 25 de maig , en un acte celebrat a la Llotja de l ’ Estadi amb la presència del president Joan Laporta , del vicepresident de l ’ Àrea de de Màrqueting , Juli Guiu , i de Kostas Vouzas , CEO de TP Vision .

Després de la signatura , Juli Guiu es va mostrar especialment content : “ El Barça sempre ha destacat pel seu compromís amb la cerca de l ’ excel·lència , tant dins com fora dels terrenys de joc , i aquest acord és un nou èxit en aquest sentit perquè ens alia amb una companyia líder a nivell mundial en l ’ àmbit de l ’ electrònica i la tecnologia audiovisual . Un pas de gegant en l ’ estratègia comercial del FC Barcelona de la mà d ’ una multinacional que , gràcies a la seva tecnologia Ambilight TV , ha convertit l ’ experiència de partit en un viatge captivador i molt satisfactori per a milions de fans que segueixen el futbol des de casa seva ”. Per la seva banda , Costas Vouzas va mostrar-se , igualment , satisfet : “ Estem encantats d ’ associar-nos amb una icona esportiva mundial com és el FC Barcelona . Es tracta d ’ un encaix natural perquè ambdues organitzacions busquen ampliar horitzons , oferint als nostres fans una experiència esportiva única , en directe i a casa . Milions de consumidors ja gaudeixen a les seves llars dels nostres televisors únics Ambilight i , com a part de la nostra estratègia , aquesta associació a llarg termini amb el FC Barcelona elevarà la fantàstica experiència Ambilight TV al nivell que realment es mereix ”.
Proveïdor per al nou Spotify Camp Nou L ’ acord servirà per donar visibilitat a la gamma líder mundial de televisors i productes d ’ àudio Philips de TP Vision , en què destaca la tecnologia Ambilight TV -original d ’ aquesta empresa- que es caracteritza per la seva capacitat única de convertir la televisió tradicional en una experiència de visualització immersiva com cap altra . Per altra banda , aquesta entesa atorga a TP Vision drets d ’ associació amb els primers equips de futbol masculí i femení així com amb la resta d ’ equips esportius professionals del Club . Aquesta multinacional jugarà també un paper important com a proveïdor de pantalles i solucions de senyalització digital del nou Spotify Camp Nou , per convertir-lo en un dels recintes més innovadors d ’ Europa , també en aquest àmbit .
Durant el transcurs d ’ aquesta associació els jugadors i jugadores dels primers equips de futbol tindran la possibilitat de ser ambaixadors de la marca i d ’ experimentar de primera mà la gamma de productes d ’ aquesta empresa , en particular la proposta única de Philips Ambilight TV . n