Assistència en els primers partits a l ’ Spotify Camp Nou
|  TEMPORADA 2022 / 23 |  Espectadors |  TEMPORADA 2018 / 19 |  Espectadors | 
|  JOAN GAMPER  FC Barcelona-Pumas |  83.021 |  JOAN GAMPER  FC Barcelona-Boca Juniors |  70.889 | 
|  LLIGA  FC Barcelona-Rayo Vallecano |  81.104 |  LLIGA  FC Barcelona-Alabès |  52.356 | 
|  LLIGA  FC Barcelona-R . Valladolid |  83.972 |  LLIGA  FC Barcelona-Osca |  72.892 | 
|  LLIGA  FC Barcelona-Elx |  85.073 |  LLIGA  FC Barcelona-Girona |  76.055 | 
|  CHAMPIONS  FC Barcelona-Viktoria Pilsen |  77.411 |  CHAMPIONS  FC Barcelona-PSV Eindhoven |  73.462 | 
 AMISTÓS ELA
 FC Barcelona-Manchester City 91.062
 La il·lusió que desperten els fitxatges , amb Lewandowski al capdavant , ha estat clau perquè les graderies tornin a omplir-se , després de les pobres xifres del curs passat
 Comparativament , aquesta temporada 2022 / 23 , les xifres d ’ assistència per veure els quatre primers partits del Barça de Xavi han estat de 81.104 persones davant el Rayo Vallecano , 83.972 davant el Valladolid , de 85.073 en l ’ últim partit contra l ’ Elx a la Lliga i de 77.411 en el debut de la Champions contra el Viktoria Pilsen . L ’ assistència de públic en els quatre partits ha estat de 327.560 en total , amb una mitjana de 81.890 per partit , i això dona un increment del 19 % ( una mitjana de 13.199 persones més per partit ).
 Increment del 46 % en la venda d ’ entrades Un altre aspecte que cal destacar és l ’ increment en la venda d ’ entrades , que ha estat d ’ un 46 % ( 11.618 entrades més per partit ) respecte a la temporada 2018 / 19 . Aquestes bones xifres confirmen que el Barça 2022 / 23 de Xavi enganxa , però també que estan funcionant les noves estratègies de venda en què s ’ ha apostat per una política comercial de preus més econòmics adreçada al públic resident ( procedent del territori català ) i als socis no abonats , amb