Barça 113 Setembre - Octubre del 2022 | Page 54

El primer equip masculí va visitar a finals de juliol les ciutats de Miami , Las Vegas , Dallas i Nova York amb l ’ objectiu de disputar quatre partits i atendre compromisos socials i comercials
SUMMER TOUR 2022
El primer equip masculí va visitar a finals de juliol les ciutats de Miami , Las Vegas , Dallas i Nova York amb l ’ objectiu de disputar quatre partits i atendre compromisos socials i comercials
CHEMI TERÉS / MARC PARRAMON FOTOS : © FC BARCELONA / GERMÁN PARGA

EL RETORN DEL BARÇA ALS ESTATS UNITS

CLICA PER VEURE EL VÍDEO

Després de dos estius sense gira de pretemporada per la crisi del coronavirus , el primer equip masculí del FC Barcelona va viatjar del 19 al 30 de juliol als Estats Units en el marc del Barça in the US : Summer Tour 2022 , una gira que va dur els homes de Xavi Hernández a les ciutats de Miami , Las Vegas , Dallas i Nova York per disputar quatre partits i atendre una atapeïda agenda d ’ actes socials i comercials .

L ’ objectiu d ’ aquesta gira va ser reforçar la presència del Club als Estats Units , un país prioritari per a l ’ expansió de la marca Barça en l ’ àmbit global i per apropar el Club als seguidors locals . Aquesta gira va ser la tretzena visita en la història del FC Barcelona als Estats Units – la primera va ser el 1937 –, un país que ha estat una destinació habitual en els tours estiuencs , sobretot en la darrera dècada . El Barça in the US : Summer Tour 2022 va comptar amb una delegació institucional encapçalada pel president Joan Laporta , diversos membres de la Junta Directiva i dues llegendes del Club : Juliano Belletti i Thierry Henry , que també van participaran en diversos esdeveniments .
La presència del Barça en un territori sempre genera expectació i les xifres d ’ aquest tour també ho corroboren . Uns 163.000 espectadors van veure algun dels quatre partits que va jugar el primer equip , i més de 600 penyistes van assistir a les trobades amb les delegacions del Club . Una desena de mitjans de Catalunya i de l ’ Estat van seguir l ’ equip durant els quinze dies de gira i més d ’ una vintena de mitjans internacionals es van interessar per parlar amb portaveus del Club durant aquests dies . Un nou èxit de la marca Barça . n