Barça 111 Abril - Maig del 2022 | Page 82

La missió de potenciar la creativitat humana

Spotify és una companyia fundada el 2006 a Estocolm ( Suècia ) per Daniel Ek i Martin Lorentzon , que té la seu social a Nova York i que va llançar la plataforma d ’ àudio en streaming més popular del món al 2008 . Actualment té 180 milions de subscriptors , 406 milions d ’ usuaris i usuàries actius mensuals que poden gaudir d ’ un contingut disponible de 82 milions de tracks . Spotify está present en 184 païssos , amb 15 oficines arreu del món i 7.600 empleats . Al 2021 va facturar 2.689 milions d ’ euros .

La missió de Spotify és “ potenciar la creativitat humana ”, segons el director comercial de Freemium , Alex Norström , que en nom de la companyia valora l ’ acord : “ Estem emocionats d ’ associar-nos amb el FC Barcelona per tal d ’ unir el món de la música . Creiem que aquesta associació crearà moltes oportunitats per complir aquesta missió de manera única , imaginativa i sorprenent ”. “ Estem encantats de crear noves oportunitats per connectar amb els fans del FC Barcelona d ’ arreu del món ”, afegeix Norström .