Barça 109 Desembre del 2021 - Gener del 2022 | Page 79

IMPACTE DE LA COMUNICACIÓ DIRECTA AMB EL SOCI

El Club va realitzar una intensa campanya de comunicació per fer arribar als socis i sòcies , d ’ una manera directa , tota la informació relacionada amb el Referèndum . Es van utilitzar tots els canals propis com les comunicacions via BOC ( Butlletí Oficial del Club ) i l ’ Infosocis , que s ’ envien a través del correu electrònic , també els missatges a través del mòbil ( SMS ), la Revista
Barça digital , que va fer un número monogràfic especial ; el web , amb un site específic i amb l ’ eina T ’ escoltem per respondre totes les preguntes i dubtes dels socis , i una exposició temporal a la carpa de l ’ esplanada del Camp Nou , amb 24 sessions informatives ( presencials i telemàtiques ) i visites guiades per a tots els col·lectius de la massa social .
UN ÈXIT DEL BARCELONISME A més , el president va recordar : “ És un gran èxit del barcelonisme . Estem molt orgullosos de la nostra singularitat . Novament , una decisió cabdal del Club ha estat en mans dels socis i sòcies del Barça , únics propietaris de l ’ Entitat . El meu agraïment a tots els departaments del Club per la seva feina i especialment a la Junta de la Consulta pel seu esforç i compromís ”. També va voler recordar que aquesta “ ha estat la primera vegada en la història del Club que s ’ ha fet servir el vot telemàtic com a mecanisme de participació en un referèndum ”, afegint que “ n ’ estem molt satisfets , ja que hem estat pioners en l ’ aplicació del vot electrònic en les grans entitats esportives europees ”. Laporta va acabar el seu discurs assumint que “ és la nostra responsabilitat posar-nos a treballar a partir de demà mateix per buscar el millor finançament per a l ’ Espai Barça amb eficiència i la màxima transparència ”. n