Barça 104 Desembre del 2020 - Gener del 2021 | Page 154

El primer club que té més de 10 M a YouTube

El setembre passat , el FC Barcelona va sumar una nova fita en el seu lideratge digital i es va convertir en el primer club esportiu a superar els 10 milions de subscriptors a YouTube . El lideratge del Barça en la principal plataforma de vídeo a la xarxa s ’ ha consolidat gràcies a un creixement espectacular en els últims dos anys , tant pel que fa al nombre de seguidors com a les visualitzacions de vídeos . En l ’ àmbit esportiu , només l ’ NBA ( 14,7 milions ) té més seguidors que el Barça a YouTube . YouTube lliura el Diamond Creator Award , una peça de metall platejat i amb un botó de reproducció de vidre , als canals que sobrepassen els 10 M de subscriptors .
L ’ efecte de la Covid-19 El Barça , que en aquests 12 mesos ha guanyat un total de 26 milions de nous seguidors al conjunt de les xarxes socials i ja té més de 368 milions de followers , ha mantingut aquest lideratge en una temporada força atípica . A diferència del passat exercici 2018 / 19 , aquesta temporada s ’ ha tancat aquesta anàlisi , de 30 de juny , amb la majoria de les competicions esportives encara sense finalitzar , a causa dels efectes de la Covid-19 .
La falta d ’ activitat esportiva va obligar tots els clubs a dissenyar noves estratègies de contingut informatiu i d ’ entreteniment per mantenir el contacte amb els seus aficionats més enllà del seu dia a dia habitual . Durant els mesos més intensos de la pandèmia a Europa , el Barça va ser el club esportiu que millor va connectar amb els seus aficionats , amb 178 milions d ’ interaccions en el període comprès entre el 12 de març i el 14 de maig . Sota el concepte # Culersathome i a través dels seus patrocinadors , el Club va desenvolupar una estratègia de continguts basada en la proximitat amb els seus jugadors , la proposta d ’ activitats i accions digitals , les recomanacions i el valor del seu arxiu audiovisual . n